31 Aralık 2010 Cuma

2010'dan Akılda kalanlar

10 bitti dünya ufak ufak 11'e adım atıyor.Saatler sonra biz de atıcaz.



10'da yayımlanan albümlere şöyle bir baktığımda kesinlikle
Sodom,Grave,İnferia,Diabloic,Watain,Funeral Rape,Defeated Sanity,Rotten Sound,Autopsy,Abscess,Broken Teeth,Rob Zombie,Six Feet Under ve Arson Anthem muhteşemdi.

Motörhead'ın hemen yeni yılın başında yayımlanacağını bilmek daha da mutluluk verici;Gerçi bizim elimize geçeli ay oldu hakkında yazdık çizdik.11'de Morbid Angel,Diecide,Crowbar,Necrophagia,Autopsy... Yeni kayıtların gelecek olması çok harikulade.


Yeraltından ise Gore Obsessed,Undead Creep,Oslo We Rot(split) gibi kayıtlar ile keyfimiz daha da yerini buldu.

Sinema adına ise durum farklı.Tamamen fiyasko olan bir Machete hay azına sıçayım Rodrigez efendi vb hakaretleri sıralamama neden olurken Danny Trejo dayının da böle durumlara düşülmesi beni üzüp iki-tek atmama neden oldu.


Buna rağmen Lucifer Valantine paşamın yeni filmi belki de görsel sanatlar adına ne kadar ödül varsa verebileceğim tek eserdi benim adıma.Tabi bir kaç takipçisi daha var ama onlar olmasa da olur.Bunun dışında benim adıma sıra dışı gelebilecek ve G.L sendorumu olarak adlandırılan duruma düştüğümü düşünürken kabullenmemek için yok canım yok öle bir şey desem de,Date Night,Hot Tube Time Machine,Kick-Ass ve özellikle Due Date 2010 da keyifle izlediğim yapımlardı.

Ne olursa olsun genede günahkarca,zalimce ve sapkınlıkla dolu bir yılı daha geride bırakıp yeniyılıda gene aynı şekilde karşılamaya hazırlanıyoruz.


Hepinize Kanlı yeni yıllar diliyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails