15 Ocak 2010 Cuma

Falcon Crest (Şahin Tepesi )


1980 - 90 arası bir döneme damgasını vurmuş tv dizileri serisinde şüphesiz en şahanelerinden birisi de Falcon Crest yani Şahin Tepesi adlı dizidir.


O daha evvelki yazılarda adı geçen diziler kadar değilse de bu da entrikaların içten pazarlıkların ali/cengizlerin pervasızca sergilendiği bir yapımdır müşfik Türk halkı aslında bu işlere örf adet geleneklerde karşı da çıksa izleyip tutulmaktan alamamıştır kendisini aynen benzer diğer dünya ülkelerinde olduğu gibi.
Ben bile o dönem tek kanallı tv karşısına kurulmuş ailede yaş gereği çok da söz hakkına sahip olamadığım için oturdum izledim anlamaya mana vermeye çalıştım seneler sonra ansızın XTRMHARIBO sayfalarına karalıyorum bişeyler varın siz düşünün gerisini.


Efendim, kadro ilgili sitede şöyle geçiyor:


Jane Wyman... Angela Channing
Lorenzo Lamas...Lance Cumson
Chao Li Chi... Chao-Li Chi / ...
David Selby... Richard Channing
Susan Sullivan... Maggie Gioberti / ...
Margaret Ladd... Emma Channing / ...
Ana Alicia... Melissa Agretti Cumson / ...
Robert Foxworth ... Chase Gioberti
William R. Moses... Cole Gioberti
Abby Dalton... Julia Cumson /


9 10 sene boyunca 300 e yakın bölümle arz ı endam eden dizide özetle hadise şudur,

Gioberti ailesinin içi ve etrafında gelişen olaylar anlatılır, ekseri ortada dönen büyük para ve mal / arazi varlığının paylaşımı hususunda dalavereler söz konusudur.
Sonsuzmuş gibi görünen üzüm bağları ve kalite şarapların akıttığı milyon dolarlar doğaldır ki aileyi birbirine sokmuş, herkes bir yandaş bulma peşinde sülaleye ek olarak evde normalde basit bir uşak ( hizmetçi ) olarak takılması gereken asya menşeili tip bile işlere burnunu sokmakta yolunu bulup biraz sakal kopartma arzusundadır.



Kah mahkeme koridorlarında kah sote izbe mekanlarda tehditlerin ve yumrukların uçuştuğu kimi zaman da ustaca planlanmış iftiralar sular seller gibi akar ve bir şekilde sona ulaşır.

İnternet ortamlarında bu işe kimler neler demiş içerikli araştırma sırasında gördüm ki pek çok bar kafe restoran pek cok mevkii adıymış aynı zamanda, hey gidi diyorum sadece.








Related Posts with Thumbnails