3 Ekim 2010 Pazar

Sodomy Torture Röportajı



1.Öncelikle teşekkürler röportaj için. Nasıl gidiyor ? Sodomy Tortue’da haberler neler ?

Sana da teşekkürler. Aslında bazı konserler verdik ve diğer projelerde çalışıyorduk fakat çok geçmeden tekrar birleşip cinayete başlayacağız. Kurbanlarımıza ait çürük cesetlerin kalıntılarıyla dünyaya iyi bir sürpriz getirmeliyiz…

2.İlk albümünüz “Exterminamorgue”, bence güzel bir başlangıç. Tepkiler nasıldı ?

Toplumun genelinin tepkisi oldukça iyiydi. Sanırım insanların biraz vahşete ihtiyacı var bu günlerde.

3.Albüm Snakepite ürünü. Etiketinizden hoşnut musunuz ?

Evet. Anlaşma doğru. İyi bir iş yaptı ve ExterminaMorgue için gayet hızlı çalıştı. Çok fazla konuşan ve hiçbirşey yapmayan başka bir etiketle bazı problemlerimiz olmuştu.

4.Split ya da toplama için bir planınız var mı ?

Evet, lakin bir şey kesinleşmeden konuşmuyoruz. Söyleyebileceğim tek şey çok geçmeden 7”ep çıkacak.

5.Demo kapağınız albümünkinden daha iyi. Yapan kim ?

Demo tamamen kendi imalimiz. ExterminaMorgue’un kapağı kendi dövmecim tarafından birkaç saat içinde yapıldı.

6.Introlar çok güzel. Nasıl seçiyorsun ?

Sağol. Introların çoğu doğal geliyor. Bazı satanik ritüeller yaptığımız sıra, SadoMaso cinayetler yahut kana susamış zombi arkadaşlarımızla bira içerken partimizi kaydediyoruz ve sonra introlarda kullanıyoruz.


7.İki cover parça çaldınız. İlki Mortician, ikincisi Pungent Stench… Üçüncüsü için ne düşünüyorsunuz ?

Üçüncüsü sıradaki olayımızda çıkacak yakında. Söylediğim gibi tamamlanmamış projelerimizle ilgili çok konuşmayız fakat Death Metal’in saf ekstrem ve rahatsız edici çalındığı zamanın eski tanrılarına tribute olacak.
Sodomy Torture her zaman bizi olduğumuz yapanlara müteşşekir kalacaktır.

8.Sizin Mortician Tribute albümünden biliyorum. Tribute albümünde nasıl yer aldınız ?

Eventrator tribute’yi yayınlayan etiket tarafından iletişim kuruldu. Sodomy
Torture’ye başladığımızda, fikir Mortician stili çalmaktı. Bu grup her zaman için bize referans olmuştur. Etiket tarafından iletişime geçtiğimizde Mortician’a tribute için doğru yerde olmuş olduğumuzu düşündük.

9.Sizi böyle hastalıklı müzik yapmaya ne ilham veriyor, az ot ilhamı ?

Kişisel olarak uyuşturucları sevmem. Ot beni uykulu ve hasta yapar. Alkolü tercih ederim. İlhamımızın büyük kısmı Anaconda’dan gelir, diğer kısmı gündelik yaşamdan oluşur. Yoğun bir günün ardından eve geldiğimde bilirsin arkama yaslanıp bebeğin kafatasından az vodkayla taze kan içmeyi severim. Sonra beynimi rahatlatmaya başlar ve yaşam hakkında ve güzelliklerini düşünürüm. Bunlar liriklerime ilham verir.

10.Hangi gruplardan ilham alıyorsunuz ?

Sodomy Torture için ilham Mortician (tabiî ki), Pungent stench, Bolt Thrower, Nunslaughter, Grave, Repulsion, Master, Obituary, Asphyx, Abscess, Rotten Sound, Entombed, Ghoul, Exhumed, Impaled...
Gibi gruplardan gelir. Liste çok daha uzayabilir.

Aslında tüm bu gruplar, farklı da olsalar, Death Metal’i ekstrem müziği şahane büyüsü içinde çalıyorlar. Olması gerektiği gibi. Kişisel olarak death metalin dönüştüğü şeyi sevmiyorum. Teknik Brutal Death/Grind/Core sahnesi beni ilgilendirmez. Bana bu müzikte full teknik riflerin ve blastbeatlerin bir ruhu yoktur. Bolt Thrower, Obituary, Venom, Celtic Frost gibi gruplara bak… Teknik, blastbeat yoktur, fakat ne kadar atmosfer ve ruh vardır. Eski Coroner ve Sabbat (UK) dinlemeyi tercih ederim kompleks bir müzik dinlemeye ihtiyaç hissediyorsam.

11.Nasıl başladınız ?

Bizler çarpışmadaki kardeşleriz senelerdir. Hepimiz birçok grupta çaldık. Anaconda ve Eventrator Mortician’dan son derece etkilenip beraber prova yapmaya başladı. Başlangıçta ciddi bir proje değildi. Ciddi bir iş yapmayan ve gösteriş amacı taşıyan bir heavy metal grubundan koşarak uzaklaştım. İçimdeki karanlığı tatmin etmem için ekstrem bir şeye ihtyaç duyuyordum. Böylece Eventrator’u kurdum.
Cinayet ligi tamamdı ve delilik bu karanlık ve yağmurlu gecede geliverdi.

12.Sound’unuzu ve müziğinizi tarif eder misin ?

Sert, basık, agresif, hastalıklı, gaddar, deli ve leş.

13.Favori gruplarınız neler ve Türkiye’den tanıdığınız gruplar var mı ?

Sorunuzun ikinci kısmı evet tabi dinledim sizin ülkenizin gruplarını, fakat röportajın şu anı için belirli bir şey hatırlayamayacağım. Belki Pentagram’ınız.

Bayıldığım gruplar çok fazla sayıda ve farklı türlerde. Motörhead, Saxon’dan Nunslaughter,Nocturnal Graves, Twisted sister, Judas Priest, Altar, Officium Triste, Master, Sodom, Venom, Hellhammer, Repugnant, Alice Cooper, The Exploited, böhse Onkelz, Lacrimosa, Poison, Church Bizarre’ye kadar… ve daha bir çoğu.

14.Bizler de korku filmlerine bayılırız. Extreme Haribo’da çok fazla sayıda korku film yorumu yazdım. Sizin favori korku filminiz nedir ?

Freddy’ye bayılırım. Son zaman filmlerinden 28 days after, bu yeni bir zombi görüntü fakat benim tamamen kültüm gore un için her zaman kalacaktır… Braindead !!!!!

15.Hangi korku tipi favorin ?

Komedi gore.


16.İndirme hakkında ne düşünüyorsun ?

Müzik keşfetmek için güzel bir yöntem. Biri benim müziğimi indiriyorsa umrumda değil ve hoşlanırsa orijinalini alır. Ama NEFRET ETTİĞİM insanlar sadece müziğini MP3 olarak barındırıyor. MP3 müzik değildir. Bilirsin çocukken teypten teybe yahut vinilden teybe kopalardım ve param olup orijinalini alıncaya kadar dinlerdim. Bana kalırsa bilgisayarda müziği olmak orijinal CD’ye sahip olmakla aynı değil, teyp ya da vinil elerlinizde. Müzik sadece kulaklarınız için değildir. Bir albüm tüm duyularınızla hissedilmelidir.

Vinile dokunun, booklet’i koklayın, ve mürekkebi… Hell’s HeadBangers Records ya da Proselytism’in vinilleri ne kadar güzel bakın…

17.Boş zamanlarında neler yapıyorsun ?

Bisikletime biniyorum ve kertenkelelerime bakıyorum. Bazen güzel kadınlara işkence çektiriyorum ve kadavarlarına tecavüz ediyorum…

Sikiş kadar hızlı kısım

Ölü: Özgür
Gizem: Materyal yaşam
Mezar: Hepimizin sonu
Zombiler: Hoş çocuklar
Fulci: Deneyimsel
B-movie: Tutkum değil
Mortician: Dünyadaki en gaddar grup
Gore: eğlence
Kurtçuluk: sulu
Haribo: Enteresan

18.Son olarak fanlarınıza bir şey söylemek istiyor musunuz ?

Doğru kal, kendin düşün. Hak edenlere tamamiyle saygı göster, diğerlerini yok et. Güçlü kal. Zamanını harcama, yaşam kısa. Dünyaya nüfuz et ve mesajı yay, Gözlerinizi açın ve işlerin gerçekten nasıl gittiğini görün. Gerçek underground’ın alevini koruyun. Metali uzun yaşatın.

Röportaj için teşekkürler.

Ben teşekkür ederim.

Extreme Haribo Culture’ye aittir.

Çeviri:Boba
Related Posts with Thumbnails