31 Mart 2010 Çarşamba

Gore Obsessed Röportajı



-Selam Justin!!! Öncelikle röportaj için teşekkürler. Nasıl gidiyor, Gore Obsessed’de gelişmeler neler ?

Hey !

Sevared Records’dan Şubat 2010’da yayınlanan 5’li splitte yer aldım. Şuan yeni indirme EP’si ve 2.split albüm için parçaları kaydediyorum.

-Son EP’niz Satanic Ritual iyi. Bence bu EP’niz diğer demolarınızdan daha iyi olmuş. Satanic Ritual’e tepkiler ne yönde oldu ?
Albümler gittikçe daha iyi olduğu sürece ve insanlar hoşlandığı zaman mutlu oluyorum. Tepkiler olumlu oldu.

-Tüm kayıtlarınız sizden çıkışlı mı ? Son EP’nizi nasıl ve nerede kaydettiniz ?

Evet, şimdiye kadar 5’li split dahil tüm kendinden çıkışlı Gore Obsessed kayıtlarında yer aldım ve indirilebilirler.

Sınırlı sayıda toplama CD-R yapmayı düşünüyorum tüm kaydedilen Gore Obsessed parçalarını kapsayan (şuan üzerinde çalıştığım iş dahilinde)
Son EP kendi ufak kayıt stüdyomda kaydedildi ve mikslendi ve master edildi kendi tecrübelerimle.

Gore Obsessed’in tek kişilik proje olma fikri hoşuma gidiyor. (kayıt ve miksleme işlerini yapmam dahil)

-Kapaklarınız korkutucu. Onları yapan artist kim ?

Kapak işlerini ben hallediyorum. Photoshop ya da Illustrator’a horror posteri yapıştırıyorum ve mutlu olana dek üzerinde oynuyorum, böylece kapak oluşmuş oluyor.

-Gore Obsessed tek kişilik bir proje. Aranjmanlık ve kayıt zamanları zor geçiyor mu ?

Evet zaman bulmak güç olabiliyor, lakin ne zaman boş vaktim olursa yeni parçalar yazmaya uğraşıyorum. Aslında farklı kategorilerde birkaç parçam var, bazısı hala kaydedilecek, diğerleri liriklere ihtiyacı var, ötekiler de kaydedildi fakat mikslenmedi gibi gibi…

-Böyle hastalıklı müzik yapmanda ilham veren şey nedir, az ot ilhamı ?

Kutsal olmayan karışım dinlemeleri, çok fazla Impetigo ve Nunslaughter ve çok sayıda kötü Horror filmleri :)

-İki parça coverladınız Impetigo’dan Boneyard ve Judas Priest’den Breaking the Law.
Düşündüğünüz başka cover parçalar var mı ?

Kesinlikle birkaç daha cover parça kaydedeceğiz, şimdiye değin Nunslaughter, Blood Duster ve Mortician’dan cover yapmayı planladım.

-İşe nasıl başladınız ?

Gaddar gürültü yapma ihtiyacıyla başlandı ve adına da “müzik” dendi. Impetigo’nun 'Horror of the Zombie'si ruhani rehberim ve gitarımla bu yolculuğa koyuldum :) Hakikaten, kayıt programını kurcalamaya başladım ve bazı müzikal fikirler ( Hiç iyi değildim cover parçaları çalmakta ve lanet olsun deyip kendi kafamdakini yazdım). Gore Obsessed çalmış olduğum ilk ve tek grup ve gelecekte değişeceğinden şüphem var.

-Müziğinizi ve sound unuzu tarif eder misin ?

Sanırım sound u tarif edeceğim en iyi yol tak-yap Grinding Death Metal. Veya B sınıfı Horror’dan ilham alınmış B sınıfı Goregrind haha.

-Favori grupların neler ?

Impetigo favori Death grubum fakat Iron Maiden değişmez favori grubumdur. Diğer birkaçı; Haemorrhage, NunSlaughter, Obituary, Extreme Noise Terror, Misery Index, Dead, Death, Napalm Death, Brutal Truth, Jungle Rot, Rompeprop, Dead Infection, Judas Priest, Altar of Giallo, Blood Freak, Machetazo, Gruesome Stuff Relish, Venom...Sonsuza kadar gidebilirim :)


-Amerikan ve Avrupa Death-Grind i hakkında ne düşünüyorsun ?

Müthiş gruplar var ve myspace sağolsun duyulmamış grupları duymakta işi kolaylaştırıyor (kendim gibi).

Melodik veya Gothenburg sound’unda olmadıkça Amerika ve Avrupa’dan çok sayıda iyi iş çıkıyor, Ingiliz Death sahnesi harika yeni gruplara sahip (Amputated, Infected Disarray, Pork Farm, Fleshrot, Putrefy and a few others) fakat 'Trigger the Bloodshed' ve 'Annotations of an Autopsy' gibi grupları hiç hazzetmem hem tavır hem müzik olarak. Sağlam Grind ve Death grupları olan Asya veya Güney Amerika’yı unutmuyorum. (Bathtub Shitter, Butcher ABC, Flagitious Idiosyncrasy in the Dilapidation (adamım bu ciciler GRIND leyebiliyor !) Malta’dan Abysmal Torment’a doyamıyorum son CD) .

Fakat bazı değişik nedenden dolayı sevdiğim birçok grup İspanya’dan geliyor. Çek Cumhuriyeti’ndeki The Obscene Extreme festivali harika bi festival bilinmemiş yahut grind gruplarını tespit etmek için.

-Türkiye’den hiç grup biliyor musun ?

Türk efsanesi Cenotaph !

Kesinlikle Decaying Purity’nin 'Phases of Dimensional Torture' albümünü seviyorum, dahasını duymak için sabırsızlanıyorum.

Brutalcore (harika Zombie Ritual cover) ve birkaç duyduklarım; Consume, Carnophage (enfes cd!), UCK Grind, Death Oath, Despised (dağılmaları üzücü). Eğer başka Türk Death/Grind grubu varsa söyleyin !

-Hangi gruplardan ilham alıyorsun ?

Impetigo, NunSlaughter and Haemorrhage (tabii bir parça Napalm Death, Brutal Truth & Jungle Rot ilham vermiştir).

-Sözleriniz yamyamcılık, satanik ve korkutculuk hakkında… Salt horror filmlerinden veya bazı hastalıklı görüşlerden ya da her ikisinden ilham aldığın oluyor mu ?

Her ikisinden de ibraz olduğunu söyleyebilirim. Sözler direkt filmlerden ilham alınmış , kısa horror, gore ve cinayet hikayeleri, filmlerden kendi yorumum veya benim hikayem (müzikden aklıma getirdiğim fikirleri kitap yazmak ya da film yapmaya çalışmak için bi ilgim olmasa da).

-Çok gaddar introlar seçiyorsun. Seçerken nasıl seçiyorsun ?

Not defterim var ve ne zaman hoş gaddar bi cümle duysam filmden sonra kayıt yapmak için not alıyorum. Normalde parçanın sözlerine uyan film örneği kullanmaya çalışıyorum (veya parçaya ilham vermiş filmden bir örnek ).


-Biz de horror filmlerine bayılıyoruz. Çok sayıda horror filmi kritği yazdım Extreme Haribo’ya. Senin favori horror filmin ne ?

Bu cevap vermesi zor bir soru. Tıpkı favori grup listem gibi hiç bitmez. Favorilerim şunlar olurdu: Texas Chainsaw Massacre (original), Dawn of the Dead (original), Cannibal Holocaust, Cannibal Ferox, Eaten Alive, Zombi 2 (Zombie Flesh Eaters), Toxic Avenger, Shaun of the Dead, Evil Dead, Re-animator, Dead Beat at Dawn, Ilsa: She-wolf of the SS...liste devam eder. Ayrıca İtalyan Giallo filmlerine bayılırım.

-Yeni korku filmleri hakkında ne düşünüyorsun ?

Bana kalırsa yeni horror filmleri klasiklerdeki duygu ve his bakımından noksanlar. Yeni Horrorlar kabül gördüğümüz rahat bölgeye artık bişey getirmiyor., tabi aşırı gore var fakat bundan ibaret her şey. Görünüşe göre bir kişi öldürülürken daha ne kadar çok gösterilebilir (çuval dolusu gore da yanlış giden bişey yok fakat SAW gibi filmler sahip oldukları tek şey). Yeni filmlerdeki bazı “iyi” moral fikirleri aslında filmden daha korkutucu ve film yapımcısının filmden etkilenmekten çok ney düşünüyor olduğunu merak ediyor kalıyorsun. Tabi gerçekten güzel olanlar var (Switchblade Romance, Shaun of the Dead, Wolf Creek, Devil's Rejects, Storm Warning, REC ve birçok gerçekten düşük bütçeli zombi filmleri kalıma gelenler)

-Christopher Lee mi Bela Lugosi mi hangisi senin en iyi vampirin ?

Lugosi kadar iyi olan Christopher Lee’yi seçmeliyim (benim favori aktörlerimden biridir ve ben büyük Hammer Horror fanıyımdır) Dracula tasviri muazzam.

-50’lerin filmlerini sever misin ? Gill man, blob or 50 feet gaint women gibi..

50’ler en iyi yaratıklı filmlere sahipler (büyük CGI fanı değilim, kuklalı ve stop-motion filmlerini severim, özellikle Ray Harryhausen filmlerini). 50’lerin sonu da bazı iyi Hammer Horror filmlerini gördü (bfanı olduğumu belirttiğim üzere).

-Favori zombi filmlerin neler ?

Fulci’nin zombi filmleri tabiî ki ve orijinal Romero zombi filmleri (sevdiğim tek sonradan yapım Tom Savini’nin 1990 'Night of the Living Dead'iydi). 'Children Shouldn't play with Dead things' ve 'Shaun of the Dead'in komedi yanından zevk aldım ayrıca. Ve sayısız B sınıfı zombi filmleri aralarından gerçekten iyiler var ve bazıları o kadar kötü ki hoşlanman için elden bir şey gelmez.

-horror sahnesinde sayısız yamyam filmleri var. Cannibal Holocaust,Antropophagus gibi. Düşüncelerin neler ?

Yamyam filmlerine BAYILIRIM ( özellikle eski İtalyan filmleri ormanda geçen) Cannibal Holocaust tüm zamanların değişmez favori filmlerimden biridir, bazıları gerçekten rezalet olsa da, Cannibal Holocaust 2 ve Cannibal Ferox 2 akla gelenlerden, gerçek yamyamcılık veya orijinal his kalmamış. Orjinaller ahlakı uçlara ittiler ve kabul edilenlerdi.

-Favori horror filmi yönetmenlerin neler ?
Lucio Fulci and Dario Argento


-İndirme hakkında ne düşünüyorsun ?

Bazı insanların karşı olmalarını anlıyorum fakat aynı zamanda olmulu yönden görmelisin. Sadece benim için tanıtımını yapmak ve insanların müziğimi sıralaması için harika bir yol değil aynı zamanda iyi grupları keşfetmemde yardım etti (ilgilendiğim bir cd görürsem fakat grubu duymamışsam, satın almadan önce parçalarını dinliyorum, veya sevdiğim parçaları duymuşsam cd yi sipariş veriyorum). Hala müziğin fiziksel bir kopyasını edinmeyi tercih ederim (Online indirmek için ödeyeceğime cd’ye öderim). CDler veya viniller üretilmeyeceği zaman gerçekten benim için üzücü bir gün olacak.

-Boş zamanlarında nelerle meşgulsün ?

Paraları tamamlamaya çalışmaktan ve horror filmi izlemenin dışında, birkaç konsere katılmaya çalışıyorum. Death/Grind albümlerine düştüğüm kadar müzik koleksiyoncu fuarlarına katılmaya çalışıyorum mümkün olduğunca ve Almanya’da yılda iki kez gerçekleşen büyük Horror toplantısına katılıyorum. Bunun dışında, sıkıcı rutin işler.

-Haribo yemeyi sever misin ?
Tabiî ki ! Kim sevmez ki ;)

Haribo: Blog için müthiş bir isim ;p

Nekromantik: Göz yuvarlağı emmek… Bayılıyorum buna !

Zombiler: BRAAAIINNNNSS

Yamyamcılık: YEMEK

Horror filmleri: ikinci en iyi şey

Gore: Her filmde ve sözlerde olması gereken.

Death Metal: EN iyi şey (ya da memecikler miydi)

Alister Crowley:Mr Crowley neler var kafanda ( Ayrıca The Great Beast)

Lucio Fulci: TANRI

Bela Lugosi: DRACULA


-Türk fanlarına bir şey söylemek ister misin ?

Türkiye’den fanlar olması onur verici bir şey gerçekten. Gore Obsessed’i başlattığımda kendim ve birkaç arkadaşım içindi, ve ne zaman ebesinden bi yerden mesaj alsam müthiş bir duygu hissettiriyor benim bokumun oralarda dinleniyor olması. Umarım kanlıazmanlar, iz Türkiye’de benim hastalıklı müziğimle keyiflenirsiniz ve ben de sizden duymak isterim !

Extreme Haribo elemanlarına röportaj için teşekkürler !!!

Röportaj içi teşekkürler ve biz de Gore Obsessed ile işlere devam edelim

Çeviri:Boba

Haribo extreme culture aittir.
Related Posts with Thumbnails