5 Kasım 2010 Cuma

Anal Cunt - Fuckin' A (2010)

Uçuk kaçık, yerinde duramayan, baştan aşağıya geyik, makara yapmak için dünyaya gelmiş Seth Putnam kişisi yeni bir Anal Cunt albümüyle karşımızda.

Albümdeki kadro:

Seth Putnam – Vokal/Gitar
Tim Morse – Davul

Albümdeki Şarkılar:

1. Fuck Yeah
2. Crankin’ My Bands Demo on a Box at the Beach
3. Loudest Stereo
4. Kicking Your Ass and Fucking Your Bitch
5. Hot Girls on the Road
6. Whiskey, Coke, and Sluts
7. All I Give a Fuck About Is Sex
8. I’m Gonna Give You AIDS
9. Yay! It’s Pink!
10. I Wish My Dealer Was Open

Çokta uzun uzadayı vokali davulu gitarı anlatmaya gerek yok.

Davulcu kafasına göre vuruyor bir şeylere. Bu albümde punk,crust işlerine gönül vermişler biraz. Noise olayıda hala daha dursada, biraz punklık yapalım demişler. Asileşmişler. Haliyle davulda ara ara punk vari ritimler duymanız mümkün. Onun haricinde kafasına göre vuruyor bir şeylere. Kuru gürültü yapıyor bir nevi.

Gitar olayıda biraz punk vari ritimler temelinde çalıyor. Yer yer crust,grind moduna giriyor. Bi noktadan sonra kafayı bozuyor. Noise işine giriyor. Noise işi dediğime bakmayın. Kafasına göre bişilere basıyor işte. Çalarken az daha kafayı kırsa muhtemelen gitarı alıp bam güm yere vurmaya başlarlar.

Vokalcide her zamaki Seth Putnam. Bu albümde punk olucaz deye çığrınmalarını, yırtınmalarını azcık azaltmış. Sosyal mesaj moduna girmiş sözde :) Öyle bi bağıra çağıra birilerine küfür ediyor punk vari bölümlerde. Daha sonrada yine eski Noise/grind dönemindeki gibi feryat figan bağırıyo, çığrınıyo arada sırada brutal vokal falan yapıyor. Çok nadir olsada arada bir böğürüyor. Artık gırtlağım acısı çığrın çığrın yeter, azıcık gırtlaktan yapayim mi diyo napıyo bilemem. Genel hatlarıyla bağırgan, çığırtkan bir adam var her zamanki gibi.

Kayıt kalitesi nasıl falan diye sormazsınız herhalde. Ne bekliyosunuz? Kafayı mı kırdınız derim. Kayıt kalitesi falan üzerine konuşulcak bir şey değil. Zaten adamların bu albümde yaptığına özel bir tanım getirmekte pek mümkün değil. Noisegrind,punk,crust karması değişik bir şey olmuş. Yani bunlar girmiş stüdyoya. Haco demişler sen aç kayıt şeysini. Başlat biz öle takılıcaz kafamıza göre demişler. Bu dönemlerde artık punkçılıkları ağır bastığından mı nedir öle biraz punk, biraz noisegrind, biraz crust modunda öle kafalarına göre çalmışlar. Eskidende yaptıkları gibi bazı şarkıların ortadan falan kesildiği anlaşılıyor biraz. 110 song falan filan diyolardı eskiden öle burda da bişiler çalmışlar etmişler. Ortasından bi yerinden kesip, 2 tane şarkı bu vs diye öyle farklı isim koymuşlar. Öle stüdyodaki takılırken ne çıktıysa o olmuş işin aslı.

Sözler falanda her zamanki gibi geyik, makara, kızlar, sex işleri, alkol işleri vb konulardan oluşuyor. Şarkı isimlerine bakarsanız zaten belli ediyor kendini.

Albüm kapağıda her zamanki gibi beklendik bir şey. Anal Cunt'ın logosunu koymuşlar. Altınada ismini yazmışlar. O kadar. Şekilli mekilli, afilli bişi yapacak halleri yok ya. Zaten yapacak durumlarıda yok. Gün boyu kafa milyon dolaşıyo adamlar. Ne ara oturupta çizsinler :D

Sonuç olarak geyik işleri seviyorum, makara falan benim işim. Porngrind mantığı bir adamım ben. Sex'tir, kızdır, alkoldür vs bu konuları anlatan adamları severim derseniz seveceğiniz bir iş diyebilirim. Porngrind mantığı demişken, porngrind sevenlerin seveceği bir şey gibi algılamayın. Porngrindcıların seveceğini hiç sanmam. Ama şarkı sözleri aşağı yukarı porngrind gruplarının konseptleriyle aynı. O yüzden bi ihtimal o konsepti seven adamlarda bu grubu sevebilir. Çoğu kişi sanırım benim gibi geyik, makara işler yaptıkları için dinliyor olsa gerek. Gel gelelim belli bir kesimde harbiden noise denilen türü sevdiği için dinliyor. Eğerki ben "müzik" denilen kavramı sevmiyorum. "Müzik" te dinlemek istemiyorum. Ben gürültü dinleyecem, öyle kalıpları sevmem diyorsanız zaten Noise işinin ağababalarından, krallarından biri Anal Cunt olduğu için kaçırmamanız gerekir diye düşünüyorum.

Albümden örnek falan koyamıyorum. Çünkü youtube'de vidyo vs hiç bişi yok. Çokta gerekli değil işin aslı. Anal Cunt'u bilenler punk halini düşlesin yeterli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme

Related Posts with Thumbnails