18 Ocak 2009 Pazar

Napalm Death İstanbul konseri 10.01.2009





Başta böle bir duyum aldığımızda inanmamıştık ancak gerçekleşmiş olması bizi oldukça mutlu etti.O gün için en güzel haribolarımızı depoladık.Bin bir engele rağmen konser için uygun şartları kendi içimizde sağladıktan sonra geri sayım artık başlamıştı.Kemancı barda gerçekleşen bu muhteşem konsere sölenene göre 350 biletli izliyci varmış.Ancak ben öle bi kalabalık göremedim.Gargamelin birinci yaş günü dolayısıyla düzenlediği bu konser haribocular için unutulmaz bir gece oldu.


23:00 civarı sahne alan napalm death ezdi geçti.Kavurdu.Ses sistemi diğer izleiğim konserlere göre gayet iyidi.Tek solukta okuyup geçtiler diyebilirim.Parça sıralamasını tam olarak hatırlamıyorum nette bulamadım ancak aşağa yukarı şunları çaldılar.

weltschmerz
sink fast let go
instinct of survival
unchallenged hate
suffer the chıldren
fatalist
continuing war on stupidity
necessary evil
diktat
on the brink of extinction
its a mans world
form enslavement to obliteration
harmony
when all is said and done
scum
life
the kill
greed killing
you suffer
unfit earth
nazi punk fuck off
siege of power

Davulun son ayaları yapıldıktan sonra sahnede ilk yerini alan Danny herrera oldu.Şöyle bir krosları yokladı.O an kalp atışlarımın sesinin dışa vurumuydu adeta.Ardından Shane Embury,Mitch Harris ve Barney Greenway kanlı canlı kazımaya başladılar.
Ard arda bombaları 1:30 saat boyunca durmaksızın napalmleri üstümüze yağdırdılar.Barney arada bir konuşmak istesede konser alanındaki izliyicinin çoşkusundanmı desem,yaşadığı hazdanmı desem lafı kısa tutup.Alın O zaman dercesine kükremeye devam etti.
Mekanın küçüklüğünden olsa gerek fazla mosh,pogo olmadı yada ben öndeydim.O nedenle arkada olup biteni görmedim.Ben kitlenmişcesine büyülü gözlerle napalm death izliyordum sadece.
Kücüçük sahnede bukadar çoşkulu ve enerjik bir performans dahada etkiliciydi.Aklıma bir ara çok sevgili miezsko geldi.O esnada you ''suffer'' diye haykırdı barney.Etkilenmemek elde değildi.
Sıra ''nazi punk fuck off ''geldiğinde barney bizden bunu gurrurla haykırmamızı söledi.Ayaklarım yere basıyordu ama ben gök yüzündeydim.Rüya gibi bir konserdi.Artık veda vakti geldiğinde onlarda fazla istekli değildiler aslında.Kesmemiş gibi gözüküyordu yüzlerinden.Bir daha davet edilirlerse gelicekleri kesin gibi kanımca.

Lord magius/Haribo extreme culture aittir.
Related Posts with Thumbnails